ο πελάτης ήταν γάτα

Σου γράφω ένα περιστατικό που αποδεικνύει ότι ο πελάτης όχι μόνο έχει πάντα δίκιο αλλά είναι και γάτα.

Πριν από μερικά χρόνια εργαζόμουν σε service που μέσα σε όλα είχε και μια αντιπροσωπία αυτόματων μηχανών.

Έρχεται μία αυτόματη μηχανή από αυτές που όταν κοιτάς το ταμπελάκι με την τιμή νομίζεις ότι έχουν κάνει λάθος και έχουν γράψει το serial number. Η μηχανή έχει πουληθεί από την έκθεση του καταστήματος πρίν από 3 -4 μήνες.

Ο πελάτης μου περιγράφει ότι όταν στρίβει ένα κουμπί δεξιά η μηχανή τις μισές φορές κάνει άλλη λειτουργία.

Εμένα μετά από αρκετές δοκιμές η μηχανή δεν κάνει το παραμικρό, παρόλα αυτά αποφασίζω να αλλάξω ένα συγκεκριμένο χειριστήριο μαζί με την πλακέτα του από μέσα , μια και παρόλο ο πελάτης χειρίζεται μηχανικό διακόπτη , εσωτερικά η μηχανή βλέπει την θέση του με αισθητήρες.

Στέλνω την μηχανή λοιπών πίσω.

Την επόμενη εβδομάδα ξαναέρχεται η μηχανή και ο πελάτης από το τηλέφωνο έχει αρχίσει και θυμώνει και μου λέει ότι δεν κάναμε τίποτα.

Παίρνω την μηχανή αγκαλιά χορεύω μαζί της τραντάζοντας την σε μία προσπάθεια να παρουσιαστεί κάτι. Έχουν χυθεί παντού καφέδες μια και δεν μπορεί να σταθεί ποτήρι από κάτω αλλά μάταια.

Υπήρχε ένα ψυγείο για το προσωπικό στην εταιρία, το άδειασα και την έβαλα μέσα . Μετά από ώρες και αφού έχει βγει από τα όρια λειτουργίας όπως είναι μέσα στο ψυγείο βγάζω μερικούς καφέδες. Άψογα τα πάντα. Την πάω στο άλλο τμήμα με τις οικιακές συσκευές
την βάζω σε φούρνο στους 40 c. Λέω μπας και την είχαν κάπου στον ήλιο και έκανε αυτές της δυσλειτουργίες.

Άψογα τα πάντα. Έτσι την λύνω και την κάνω βίδες . Μέχρι και τους σφηκτίρες καλωδίων έλυσα.

Την επόμενη μέρα που ξεκίνησα να την δένω αλλάζω ότι σερβοκινητηράκια υπήρχαν μέσα , και κάθε τι που θα μπορούσε να στείλει παράσιτα (σκουπίδια ) στο κύκλωμα.

Άλλαξα τόσα πράγματα που δεν θα μπορούσα να τα δικαιολογήσω στην αναφορά μια και υπήρχε η εγγύηση.
Αφού κάνω και τα τελευταία τεστ , την στέλνω πίσω.

Την επόμενη εβδομάδα η μηχανή έρχεται ξανά . Ο πελάτης τηλεφωνικά έχει βρίσει τους πάντες. Κάποια στιγμή μιλάει και μαζί μου  για 15 με 20 λεπτά και απλά βρίζει ζητάει τα χρήματα του πίσω μου λέει ότι ήμαστε άχρηστοι να το κλείσουμε , να πάμε να μαζεύουμε χόρτα κλπ.

Μέτα το στολισμό και αφού ηρέμησα λίγο με φωνάζουν στο γραφείο και μου λένε να μην ανησυχώ, δεν τρέχει τίποτα , να την αφήσω στην άκρη και δώ άλλες μια και πνιγόμασταν. Επίσης μου μου λένε ότι την Δευτέρα θα πάρουν τηλέφωνο τον πελάτη να πάει από την έκθεση και να πάρει άλλη μηχανή ή ότι άλλο θέλει αντίστοιχο των χρημάτων που είχε δώσει. Την ζημιά θα την κάλυπτε η εταιρεία και την μηχανή θα την κρατάγαμε για το προσωπικό.
Καλύτερα να μου έδιναν μία με το σφυρί στο κεφάλι παρά όλα αυτά που σκέφτηκαν. Η πίεση μου είναι στο κόκκινο και φεύγω να πάω για ύπνο.
Όλα αυτά την Παρασκευή. Το Σάββατο το πρωί πάω στην εταιρία φτιάχνω έναν φραπέ σε κουβά από αυτούς που πας για πλύση στομάχου μετά , βάζω και ένα σωληνάκι από μηχανή για να μπορώ να το δαγκώνω πίνοντας το χάλι που είχα φτιάξει,
κάθομαι στον πάγκο απέναντι από την μηχανή και την κοιτάω. Από τα αυτιά και από την μύτη έβγαζα καπνούς. :mad:

Αναρωτιέμαι να την ανοίξω ή όχι , και αν την ανοίξω τη θα γίνει. Αφού πριν από μέρες την έλυσα και δεν είδα τίποτα.
Το Σάββατο στην εταιρεία πέρασε χωρίς να κάνω τίποτα. Έκανα βόλτες μέσα στη εταιρεία πίνοντας καφέ και σκεφτόμουν.

Το απόγευμα στο σπίτι ανοίγω τον υπολογιστή συνδέομε στης βιβλιοθήκες του εργοστασίου και κατεβάζω τα πάντα για την σειρά αυτή τον μηχανών. Μέχρι και της διαφορές στα firmware κοίταγα μήπως και δω πως μπορώ να δημιουργήσω αυτήν βλάβη.

Αφού έχω βρει κάποια πράγματα και αφού έχω κοιμηθεί επάνω στον υπολογιστή, την Κυριακή το πρωί παίρνω τον υπεύθυνο να μου ανοίξει και πάω στην εταιρία να ελέγξω αυτά που έχω δεί σε άλλη μηχανή που είχαμε της ίδια σειράς.
Πέρασε η Κυριακή χωρίς κανένα αποτέλεσμα , και χωρίς την παραμικρή ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει.

Το βράδυ έχω αποφασίσει ότι μόλις έρθει ο πελάτης και τακτοποιηθούν όλα να την κάνω με ελαφρά.

Την Δευτέρα το πρωί πηγαίνοντας προς την εταιρία καί έχοντας στο μυαλό μου όλους τους διαλόγους με τον πελάτη,
μου περνάει από το μυαλό μια και ζητούσε συνέχεια τα χρήματα του πίσω ότι μας δουλεύει και απλά προσπαθεί να ρευστοποιήσει την μηχανή του με τον καλύτερο τρόπο.
Ωραία σκέψη αλλά πως την ξεφουρνίζεις στην εταιρία και κυρίως πως την τεκμηριώνεις.

Όταν έφτασα στην εταιρία πήγα στον υπεύθυνο του είπα ότι θα έκανα μία παρατυπία που είχα σκεφτεί , δεν συμφώνησε αλλά δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά γιατί γνώριζε το χαρακτήρα μου. Θα πλήρωνα εγώ την μηχανή και θα τον κάλυπτα αν κάτι δεν πήγαινε καλά.

Παίρνω μία ίδια μηχανή που είχαμε στην έκθεση και πάω στο service τοποθετώ της μηχανές κοντά και αλλάζω τα ταμπελάκια με τα serial number μεταξύ τους.
Η μηχανή του πελάτη είχε χτυπήματα και σημάδια , και ή άλλη ήταν απλά καινούρια. Την πακετάρω ενημερώνω ότι η μηχανή επισκευάστηκε με την βοήθεια του εργοστασίου και την στέλνουμε στον πελάτη,

Έχουμε την μηχανή του πελάτη λοιπών στο service με άλλο serial number . Έχουμε στείλει στον πελάτη μία μηχανή άλλη με το παλιό
serial number , και λείπει και μία μηχανή από την έκθεση. Και να μην δήλωνα παραίτηση την είχα εξασφαλισμένη.

Μετά από μερικές ημέρες έρχεται ο πελάτης με την μηχανή αγκαλιά αποφασισμένος να μας ….δείρει

Φωνάζει βρίζει και κυρίως ζητάει τα χρήματα του πίσω. Του ζητάω ευγενικά να πάμε στο service να δούμε μαζί την βλάβη της μηχανής με σκοπώ να δει και την δικιά του που βρίσκεται στον πάγκο. Σατανικό …

Ο πελάτης όμως είναι γάτα και αποφεύγει της κακοτοπιές.

Εγώ έχω ένα πλατύ χαμόγελο από χαρά που δεν μπορώ να το μαζέψω και αυτό τον εξοργίζει ακόμη περισσότερο.

Τελικά καταφέρνει και ρευστοποιεί την μηχανή του στην αρχική της τιμή. Αν του δίνανε άλλη μηχανή ποιος ξέρει τι θα παρουσίαζε.
Οι μηχανές και οι δυο πουλήθηκαν στην έκθεση σαν μεταχειρισμένες, και φυσικά δεν παρουσίασαν τίποτα στους νέους ιδιοκτήτες .

Αφήστε μια απάντηση